HomeClimatologiaLa CHE alerta del risc de crescudes sobtades en barrancs ebrencs

La CHE alerta del risc de crescudes sobtades en barrancs ebrencs

L'alerta de la confederació Hidrogràfica del Ebre es produeix arran de la previsió de pluja durant la jornada d'avui 5 de novembre

La Confederació Hidrogràfica de l’Ebre (CHE) alerta del risc de crescudes sobtades en barrancs i lleres menors de la zona litoral del tram baix de l’Ebre davant la previsió de pluges intenses a la província de Tarragona. L’organisme adverteix que les precipitacions poden provocar increments sobtats del cabal, especialment en cursos d’aigua de dimensions reduïdes i barrancs.

L’avís s’ha emés arran de l’alerta groga establerta per l’AEMET, que preveia acumulacions de com a mínim 20 litres per metre quadrat en una hora. Davant d’aquesta situació, la CHE recomana fer un seguiment de l’evolució meteorològica i seguir les indicacions dels serveis de Protecció Civil.

Genís Cruz
Genís Cruz
Periodista
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies