MONTSIÀ // Impulsar un espai de debat i creació de sinergies entre tots els agents que directament o indirecta incideixen, des d’una vessant socioeducativa àmplia, en la vida diària dels i les infants i adolescents i les seves famílies per fomentar les relacions de confiança i treball conjunt per poder donar respostes col·lectives a les necessitats i reptes. Tot plegat per fer d’Amposta una ciutat més educadora. Aquesta és la base sobre la qual les regidories d’Educació i de Drets Socials i Ciutadania de l’Ajuntament d’Amposta han creat la Taula socioeducativa d’Amposta i que va convocar la primera sessió el passat dimecres 23 de setembre.
Fins a 74 persones entre tècnics de salut, d’ensenyament i centres educatius, de serveis socials, i d’entitats socials i culturals, a més de tècnics del propi ajuntament, van assistir a aquesta jornada de treball que va servir per presentar la Taula i també el Pla d’Infància i Adolescència de la ciutat que tot just està en fase de diagnosi a través d’un procés participatiu impulsat des de la regidoria d’Educació, i que se suma al Pla Local de Joventut, ja en fase de desenvolupament. A més a més, i davant el recent inici de curs, marcat per la pandèmia de la covid-19, les persones assistents també van poder compartir les realitats que afecten els diferents recursos educatius i socials de la ciutat i van poder establir línies de treball conjunt.