HomeSense categoriaBaixa la tarifa de l’aigua del CAT per sisè any

Baixa la tarifa de l’aigua del CAT per sisè any

L’assemblea del Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT), que presidix la tortosina Meritxell Roigé, ha aprovat els pressupostos del 2020 per un import total de 39.867.681 euros. En el marc del compliment del Pla estratègic 2018-2021 del CAT, es destinen prop de 10 milions d’euros en obres per a augmentar la garantia en el subministrament i la seguretat de les instal·lacions, així com en actuacions per a millorar la qualitat de l’aigua subministrada i dotar de nova instrumentació el Laboratori de Qualitat de l’Aigua. També es preveuen obres de millora electromecàniques i d’obra civil, així com la renovació de servidors informàtics i l’adquisició de nous programaris.

Per sisè any consecutiu baixa la tarifa mitjana de consum (situada en 0,5424 €/m3), ara en un 1,22%. El preu s’estructura d’acord amb els següents percentatges: el 45% correspon a les despeses d’explotació, el 39%  és dels cànons (de naturalesa tributària, que el CAT es veu obligat a repercutir i actua com a recaptador per a les administracions corresponents), i el 16% representa la càrrega de les necessitats financeres. 

El Consorci haurà d’abordar en breu el relleu a la presidència, ja que Roigé va confirmar que dixarà el càrrec, ja que ha de substituir Lluís Soler a la Diputació. 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 22 = 30

Últimes notícies