HomeEconomiaBurger King compra una parcel·la de 3.894 metres quadrats per a instal·lar-se...

Burger King compra una parcel·la de 3.894 metres quadrats per a instal·lar-se a Tortosa

Segons pública avui l’edició en paper del Setmanari L’EBRE, la cadena de menjar ràpid Burger King ha adquirit uns terrenys a l’entrada de Tortosa per a obrir el seu primer establiment a les Terres de l’Ebre. Segons ha pogut saber la publicació es tracta d’una important inversió d’una de les empreses líder del sector, i que prompte començarà el moviment de terres i que en pocs mesos obrirà al públic.

La parcel·la adquirida per Burger King al pla parcial Ciutat Nord és de 3.894 metres quadrats i està situada a tocar de la C-42, en una de les entrades principals de Tortosa i molt a prop de l’àrea comercial del Mercadona. L’espai que ocuparà la marca de menjar ràpid serà de 800 meres quadrats de local, repartits entre el mateix edifici, zona de terrassa i d’aparcaments. A la resta de la parcel·la s’hi podrien ubicar altres activitats, més endavant. D’entrada suposarà la creació d’uns 25 nous llocs de treball.

Altres establiments del mateix sector han acabat arrelant a Tortosa, com és el cas de McDonald, que fa poc va ampliar les seues instal·lacions al costat de la plaça de la Família i relativament a prop d’on ara hi haurà Burger King; i Viena, ubicada al centre de la ciutat a la plaça de Barcelona, al costat del Mercat Municipal, i que també fa anys que està obert, amb una molt bona afluència de clients.

 

Noves implantacions comercials i industrials

Esta implantació, segons Meritxell Roigé, alcaldessa de Tortosa, “ens permet continuar reforçant el nombre d’empreses i el paper de capitalitat que exercim com a ciutat. Suposa un nou actiu que vitalitza l’atracció de persones de la nostra ciutat i de la resta de territori. A més, s’ubica en un polígon d’indústria-aparador, a l’entrada de Tortosa, que vam generar este Govern i que ha suposat que s’instal·lessen a la nostra ciutat moltes empreses referents, cosa que ha suposat la generació de molts llocs de treball als Portals de Ciutat”.

El Govern municipal, com remarca Roigé, fa temps que treballa per a aconseguir noves implantacions, tant industrials com comercials, “i els resultats durant estos darrers anys són molt notables: primer vam obtenir l’arribada de Florette, que vam anunciar en el període més dur de la pandèmia; al cap de poc, des de l’Ajuntament vam posar molts esforços per tal de fer possible la implantació de Kronospan, l’empresa líder mundial en la fabricació de panells de fusta reciclada, que avui ja està gairebé a punt d’iniciar l’activitat al polígon Catalunya Sud. A més, continuem treballant per a tancar noves implantacions industrials, que podrem anunciar en les pròximes setmanes”.

Un dels altres esforços en el terreny comercial també s’ha centrat, els dos últims anys, a potenciar el teixit comercial, entre altres accions, amb la campanya dels Bons Tortosa, que tot just ha finalitzat esta setmana. L’alcaldessa recorda que “hem destinat 400.000 euros del pressupost municipal en forma de vals de descompte, per tal de generar activitat comercial i de serveis al comerç local de Tortosa. Estem finalitzant el recompte per a calcular l’impacte que ha generat enguany, però la primera edició, l’any passat, va suposar un impacte econòmic d’1,3 M€”.

La cadena Burger King és nord-americana i l’hamburguesa n’és el producte principal des del dia de la seua fundació, l’any 1954, a Miami. Entre els seus productes estrella hi ha també les amanides i menjars amb carn de pollastre.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

8 + 1 =

Últimes notícies