HomeTerres de l'EbreDes que va entrar en vigor el vet als camions no hi...

Des que va entrar en vigor el vet als camions no hi ha hagut cap accident mortal a l’N-340

El Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre van ser la demarcació amb un major increment d’accidents mortals en trams interurbans el 2018: de 23 sinistres a 39 en relació amb el 2017, segons les dades del Servei Català de Trànsit.

El nombre de víctimes mortals va pujar d’un 52%, de 29 morts a 44, 14 dels quals es van registrar a l’N-340. Ara bé, tots ells en 13 accidents succeïts abans que al setembre entrés en vigor el desviament obligatori de camions per l’AP-7 per als trams ebrenc i penedesenc. Des d’aleshores, no hi ha hagut cap mort. En el tram ebrenc, va haver-hi cinc víctimes mortals fins al setembre, i cap després. Tot just este dilluns es va haver de tallar durant unes hores la carretera en sentit nord a l’alçada de l’Ampolla per la col·lisió entre dos vehicles. 

Tot i el descens indiscutible de la sinistralitat, la mesura no acaba de convèncer ni transportistes ni tampoc la plataforma AP-7 Gratuïta Ja!, que el passat cap de setmana va reprendre els talls setmanals a l’N-340 per a demanar l’alliberament sense condicions, i sense esperar a la fi de la concessió a finals d’enguany, de l’autopista. Membres del grup van fer dissabte, a l’Ametlla de Mar, el tall número 220 en quatre anys de lluita. Celebren que en 11 mesos s’acaba la concessió i sobretot mantenen la lluita perquè no volen les onze rotondes previstes al pas de l’N-340 per les Terres de l’Ebre.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

3 + 5 =

Últimes notícies

-->