El Consorci de PolĆtiques Ambientals de les Terres de l’EbreĀ ha lliurat el diploma que la Xarxa Espanyola de Reserves de la Biosfera ha concedit a l’empresa salinera INFOSA per la seua tasca en favor de la biodiversitat al delta de l’Ebre.
Els representants de l’Organisme Autònom de Parcs Nacionals del Ministeri de Transició Ecològica no han pogut assistir a l’acte i han fet arribar el diploma alĀ COPATE, com ens gestor de laĀ Reserva de la Biosfera, perquĆØ elĀ traslladeĀ a INFOSA.
La Xarxa Espanyola de Reserves de la Biosfera ha destacat la conservació del patrimoni cultural i natural de les salines, sobretot pel que fa a la gestió adaptada als cicles biològics.
Ā«Per nosaltres Ć©s una satisfacció que una de les empreses acreditades amb la marca Reserva de la BiosferaĀ obtingaĀ aquest reconeixement de compromĆs mediambientalĀ», ha manifestat el president delĀ COPATE, Xavier Faura, que juntament amb el vicepresident i responsable de l’Ć rea de laĀ Reserva de la Biosfera, FerranĀ Rosich, han lliurat el diploma al gerent d’INFOSA, ManelĀ Salvadó i l’ambientòleg de l’empresa, CristianĀ Jensen.
De les mĆ©s de cent candidatures presentades se n’han reconegut 17 a tot l’Estat, 3 de les quals a Catalunya.


