HomeSocietatEl rapitenc Marc Aleixandri, un dels artífexs del vestuari de Chanel a...

El rapitenc Marc Aleixandri, un dels artífexs del vestuari de Chanel a Eurovisió 2022

Este dissabte 14 de maig, Torí (Itàlia) acull la 66a gala d’Eurovisió, el Festival de la Cançó, i al llarg d’estos últims quinze dies s’ha conegut quina empresa hi ha al darrere del vestuari que la cantant catalanocubana Chanel Terrero utilitzarà en la seua actuació com a representant d’Espanya: Palomo Spain.

El dissenyador rapitenc, Marc Aleixandri, forma part de l’equip creatiu de l’empresa cordovesa que ha fet el disseny del vestuari: una peça d’artesania en què s’hi han cosit a mà 50.000 pedres d’Swarovski.

Els de Palomo Spain tenien un repte: havien de dissenyar alguna cosa que s’adaptés a l’actuació de la cantant, “que no s’està quieta en tota la cançó, i que, a més, seguís l’estil de la firma, i que la gent, quan la veja a l’escenari diga: ‘és Espanya’”. Estos van ser els tres ingredients que van lligar.

És per això que “vam apostar per una granota sencera, negra, d’elastà i tul, amb pedreria, i una jaqueta torera, de pell, amb reblons també de pedreria, ja que, com ja es va veure al Benidorm Fest, la jaqueta forma part de l’actuació de Chanel”.

Davant les crítiques que ha rebut esta última peça respecte de la vinculació amb la tauromàquia, Aleixandri explica que “tot i que, personalment, soc antitaurí, crec que s’ha d’intentar diferenciar la pràctica de la tauromàquia, de la qual estic totalment en contra, al fet que em posen al davant un vestit de torero -traje de luces, en castellà-, que fa que et caiga la bava si tens la capacitat d’entendre l’artesania que hi ha al darrere d’esta peça de roba. Tanmateix, comprenc les crítiques que puga haver-hi per la seua vinculació al el món taurí, però val a dir que Palomo Spain és una empresa cordovesa i que amb motiu del seu cinquè aniversari vam fer una col·lecció dedicada a la seua ciutat natal, en què hi havia moltes jaquetes toreres, amb pedreries i formes que es poden veure al vestuari de Chanel”.

No és la primera vegada que una peça de la firma, tot i tenir només sis anys de vida, és el vestuari escollit per a un esdeveniment d’esta envergadura. “Tot just quan vaig entrar a l’empresa, el 2018, Palomo Spain havia de fer quatre vestuaris per a la cantant catalana Rosalía: per al concert de presentació d’El Mal Querer, a Madrid, els 40 Music Awards, la gala d’MTV i els Latin Grammys”, conta el dissenyador rapitenc; que detalla que l’empresa va fer el salt a la fama, un temps abans, quan Beyoncé va vestir-se de Palomo Spain per a presentar públicament els seus dos bessons.

Marc Aleixandri admet que, tot i no ser un eurofan que ha seguit els assajos i semifinals durant la setmana, sí que mirarà la gala d’este dissabte, i li fa “molta il·lusió” i “emocionalment és molt satisfactori” veure com el seu treball és el vestuari escollit “per a la representant d’Espanya a Eurovisió 2022”, a qui desitja molta sort i descriu com una persona “molt simpàtica, molt agraïda, i a qui no manca un somriure a la cara”.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 62 = 70

Últimes notícies