TERRES DE L’EBRE // Els controls policials a les Terres de l’Ebre s’intensificaran els pròxims dies per controlar que es compleixen totes les restriccions i mesures sanitàries. Hi haurà més vigilància sobre la mobilitat a les carreteres, sobretot durant el toc de queda, i també al camp, per assegurar que els temporers de la campanya dels cítrics i l’oliva compleixen les recomanacions en els trajectes a la feina. Aquest dimarts a la matinada s’han posat almenys 9 multes per incompliment del toc de queda. El delegat del Govern ebrenc, Xavier Pallarés, ha alertat que la propagació de la covid-19 al territori «és alarmant» i cal augmentar la prevenció amb mesures «d’autoprotecció«. Pallarés ha demanat que s’evitin festes per la Castanyada.


