Endesa, un dels líders de comercialització d’energia elèctrica i serveis de valor afegit, en una clara vocació de proximitat en l’atenció comercial, ha inaugurat avui a La Ràpita el nou “Punt Endesa”, el nou concepte d’atenció comercial de la companyia. Situat a l’Avinguda de l’Esport 7, s’afegeix a l’altre punt d’atenció comercial que Endesa té al municipi d’Amposta de la comarca del Montsià.
El nou espai està dissenyat per oferir una experiència d’atenció al client totalment renovada: més propera, personalitzada i adaptada a les noves necessitats dels usuaris. Els nous “Punts Endesa” incorporen la darrera tecnologia així com una ambientació càlida que evoca els valors de la llar perquè els clients es trobin “com a casa”. La botiga compta, també, amb zones diferenciades per l’assessorament i per l’exploració de solucions energètiques com l’autoconsum o la mobilitat elèctrica.
“Volem que els nostres clients sentin que Endesa està a prop, que els escolta i que els ofereix solucions reals. Aquesta botiga representa aquesta filosofia: un lloc on cadascú pot trobar resposta a les seves necessitats energètiques, amb un tracte humà, empàtic, professional i molt proper”, ha senyalat Israel del Arco, responsable comercial B2C d’Endesa a Catalunya.
Els nous “Punts Endesa” suposen un nou concepte d’atenció presencial que s’acosta als clients des d’una perspectiva centrada en la interacció i l’assessorament en un centre modern i digital amb amplis espais interactius. Els nous centres estan pensats per donar una resposta integral a les seves necessitats energètiques, assessorament, eficiència, instal·lació i assessorament especialitzat en plaques fotovoltaiques, a més de solucions de climatització personalitzades.
Els nous “Punts Endesa” busquen transformar l’experiència del client a través de:
- Disseny unificat i modern: espais oberts i accessibles, alineats amb la identitat de marca d’Endesa.
- Atenció omnicanal: complementar la digitalització amb punts de venda físics reforça l’experiència del client.
- Digitalització: incorporació de pantalles interactives, gestió de cites en línia i assessorament digital.
- Oferta ampliada: solucions d’autoconsum solar, punts de recàrrega per a vehicles elèctrics i climatització eficient. El client podrà veure in situ els productes i les solucions energètiques que s’hi ofereixen, rebre recomanacions personalitzades sobre els serveis de llum i gas que més s’adaptin a les seves necessitats.
- Experiència personalitzada: àrees diferenciades per a clients residencials, però també per a petites empreses i autònoms.
Gràcies a aquest nou concepte, Endesa reforça la seva estratègia d’oferir una experiència omnicanal als seus clients, és a dir, que puguin gestionar totes les seves necessitats de manera àgil a través de múltiples i diversos punts de contacte amb la companyia. Els clients també poden sol·licitar i rebre tots aquests serveis a través de la pàgina web www.endesa.com i www.edistribucion.com o dels telèfons gratuïts d’atenció comercial 800 760 333 (mercat regulat) i 800 760 909 (mercat lliure).
Aquesta nova obertura s’emmarca dins de la visió d’Endesa de liderar una transició energètica justa i propera, donant suport a les persones en el seu camí cap a un consum més eficient, responsable i sostenible.
Estratègia de fidelització: més que energia, una experiència de valor
Precisament, amb aquest objectiu de posar el client al centre de la seva estratègia i oferir-li un valor afegit va néixer el programa “Para Ti”, un dels programes pioners de fidelització del sector. El seu enfocament es basa en tres pilars clau:
- Estalvi directe: els clients acumulen punts i els poden bescanviar fàcilment per descomptes en les seves factures de llum i gas.
- Avantatges exclusius: accés a descomptes en marques i experiències destacades.
- Gamificació i recompenses: amb iniciatives com “Premiem la teva Eficiència”, els clients poden obtenir més punts optimitzant el seu consum energètic.