HomeSense categoriaEs constitueix la Taula Intersectorial per definir la promoció de la marca...

Es constitueix la Taula Intersectorial per definir la promoció de la marca Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera

TERRES DE L’EBRE // Una vintena de representants de diferents sectors d’empreses adherides a la marca  Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera han constituït una Taula Intersectorial, un  espai permanent de col·laboració que permetrà decidir conjuntament les estratègies  de promoció de la marca impulsades pel Consorci de Polítiques Ambientals de les  Terres de l’Ebre (COPATE) amb els productors adherits a aquest segell. Així a la Taula  Intersectorial hi haurà representació de tots els sectors agroalimentaris: oli d’oliva,  vins, arròs, fruita dolça, fruita seca, cítrics, mel, horta, carnis, pesca, aqüicultura; del  sector de la restauració i del COPATE. 

Actualment, hi ha 160 empreses acreditades amb la marca Terres de l’Ebre Reserva  de la Biosfera, un segell de qualitat multiproducte, que ofereix un ampli ventall de  productes agroalimentaris característics de l’Ebre. Amb la constitució de la Taula  Intersectorial, el COPATE pretén impulsar la marca de la Reserva de la Biosfera.  “Durant les darreres setmanes hem fet reunions amb els diferents sectors d’empreses adherides i hem constatat que cal promocionar la marca. Hem de  fer-nos més forts a les Terres de l’Ebre per poder ser després més visibles al  mercat nacional”, ha manifestat el president del COPATE, Joan Alginet, que també  ha agraït la complicitat d’Agricultura i l’IDECE amb la projecció de la marca. Per la  seua banda, el vicepresident del COPATE i responsable de l’àrea de la Reserva de la  Biosfera, Ferran Rosich, ha destacat que el consumidor cada vegada més aposta per  productes de proximitat i amb compromís mediambiental amb el territori.  

La constitució de la Taula Intersectorial de la Marca Ebrebiosfera, que va tenir lloc per  via telemàtica, té el suport del departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i  Alimentació i de l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre  (IDECE). De fet, el director dels serveis territorials d’Agricultura a les Terres de l’Ebre,  Jesús Gómez, va ser present en la constitució de la taula, així com el secretari general  d’Agricultura, David Mascort, i van expressar el suport i compromís del departament  d’Agricultura amb la marca i els productors adherits. A més aquesta iniciativa  s’emmarca en l’estratègia del departament d’Agricultura de potenciar la venda i el  consum de productes de proximitat.  

També el director de l’IDECE, Albert Salvadó, va participar en la constitució de la taula.  De fet, l’IDECE ja ha col·laborat en la promoció de la marca, concretament amb la  producció d’uns vídeos promocionals per projectar tant les Terres de l’Ebre com el seu  producte agroalimentari, així com un model de turisme que aposte per la sostenibilitat. 

Finalment, la Taula Intersectorial mantindrà reunions periòdiques. A més, els  membres de la taula estaran en contacte amb les empreses de cada sector per copsar  les seues inquietuds.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

73 + = 78

Últimes notícies