HomePolíticaJoan Alginet (ERC Deltebre): “Venim a guanyar, som la força útil a...

Joan Alginet (ERC Deltebre): “Venim a guanyar, som la força útil a Deltebre”

Davant de 300 veïnes i veïns de Deltebre, Joan Alginet va presentar la seva vessant més humana i personal com a candidat a l’alcaldia del municipi per ERC-Més Deltebre, acompanyat del conseller d’Interior Joan Ignasi Elena.

Alginet es va comprometre a treballar per un projecte transformador i representatiu de l’essència socialdemòcrata “Deltebre no pot avançar a base d’asfaltades i sense un full de ruta clar. S’ha de construir en positiu, en homes i dones valentes que treballen per un projecte de poble clarament integrador, positiu i que pretén ser transformador”

En aquest sentit va afirmar que “venim a guanyar, som la força útil a Deltebre. El nostre poble no pot quedar aïllat de la transformació republicana que s’està duent a terme a les Terres de l’Ebre i a Catalunya. Som la força útil, la que de veritat té les complicitats a totes les administracions per transformar Deltebre sense hipotecar el seu futur”.

Durant la seva intervenció Joan Alginet va fer un repàs pels cinc eixos programàtics en què fonamentarà el seu projecte municipal: les persones, les oportunitats, la sostenibilitat, les dones i la butxaca.

L’acte va estar conduït per la periodista Lluïsa Bertomeu, la qual segons va anunciar Alginet, s’incorporarà al projecte d’Esquerra Republicana, en un lloc clau de la candidatura.

El conseller Joan Ignasi Elena va presentar Joan Alginet com el millor alcalde per a Deltebre. A més va reivindicar que “Esquerra Republicana ha volgut ser el partit que es compromet, que governa i no abandona; que aprova un pressupost al servei de la gent. I ho fa perquè hi hagi més atenció social, per tenir més metges, més mestres i més infermeres per contractar. Al final la transformació també és això, ser útils a la gent”

Més de 30 càrrecs institucionals d’Esquerra Republicana van mostrar mitjançant un vídeo el seu suport a Joan Alignet. Entre d’altres, els alcaldes de Lleida, Tarragona, Amposta, o la Ràpita; els consellers Roger Torrent, Natàlia Garriga, Tània Verge, Josep Gonzàlez Cambray, Laura Vilagrà, Juli Fernàndez i Teresa Jordà. Així com el mateix president de la Generalitat, Pere Aragonès..

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies