HomeEsportsLa 8a Caminada Popular de l'IDECE recorrerà els paisatges entre Arnes i...

La 8a Caminada Popular de l’IDECE recorrerà els paisatges entre Arnes i Horta de Sant Joan

Tot està preparat perquè alguns dels paisatges més encisadors de la Terra Alta acullen la 8a edició de la Caminada Popular que tradicionalment organitza l’IDECE (Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre.

Serà este diumenge 24 d’octubre quan els inscrits recorreran els 12 quilòmetres que separen Arnes i Horta de Sant Joan, entre paratges d’oliveres, vinyes i sota la imponent presència de les roques d’en Benet, una de les formacions muntanyoses més emblemàtiques del Parc Natural dels Ports.

A les 9.30 h s’iniciarà el recorregut s’iniciara al camí del Mas Nou, creuant els Aiguamolls i els Biarnets fins a arribar al racó del Soro on se seguirà pel marge dret del riu Estrets, fins a arribar als Estrets de Lliberós on s’abandona el PR en direcció al Mas de Lliberós, iniciant la pujada més forta fins al coll de Valera. Un cop aquí, es seguira la pista per la Font de la Faneca, la Font del Salero, la Font de la Pineda, el toll de l’Alemany i el Salt del Ferrassó, finalitzant la caminada al Mirador del Salt de Ferrassó a Horta de Sant Joan.

Seran al voltant de 3 hores de caminada de baixa dificultat amb un desnivell acumulat d’uns 200 metresi més de 150 persones ja s’han inscrit per participar.

El director de l’IDECE, Xavier Pallarès ha assenyalat quela gent podrà gaudir de les vistes, de la natura i de fer esport, i és una bona oportunitat de respirar l’aire pur dels ports, sobretot ara que estem en època de pandèmia.”

Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom