HomeComunicacióLa fidelitat del lector, un dels principals valors que manté el Setmanari...

La fidelitat del lector, un dels principals valors que manté el Setmanari L’EBRE

Ara fa uns mesos l’empresa Infortècnica publicava, per encàrrec de l’Associació Catalana de Premsa Comarcal, el resultat d’una enquesta dels mitjans de proximitat.

En relació al Setmanari L’EBRE, i l’àrea analitzada que recollia el conjunt de les Terres de l’Ebre, es poden extraure interessants conclusions.

Al marge de consolidar una xifra de lectors al voltant dels 30.000, destaca el fet que prop del 60% de la població ha llegit algun cop la publicació, i els que ho fan donen una share del 8% en relació a les publicacions periòdiques en paper que s’editen, fet que suposa una quota de lectors de la publicació de 3.879 en 24 hores.

La dedicació del temps d’audiència està per damunt de la mitjana de la premsa de pagament en paper. El lector també en fa una bona valoració quant a credibilitat, disseny i entreteniment.

 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

9 + 1 =

Últimes notícies