HomeSense categoriaLa inversió publicitària als diaris a l'abril puja un 32% respecte l'any...

La inversió publicitària als diaris a l’abril puja un 32% respecte l’any anterior

TERRES DE L’EBRE // El final de les restriccions de la pandèmia disparen l’optimisme entre els inversors durant el mes d’abril segons el darrer estudi fet públic per Infoadex. Les xifres d’inversió publicitària es disparen a tots els mitjans arribant, en el global, a 419.200.000 d’euros, un 72,8% respecte al període equivalent de l’any anterior quan el volum registrat va ser de 242.500.000 d’euros.

Digital, ocupa la primera posició per volum d’inversió publicitària experimentant un creixement del 36,6% enfront del mes d’abril de 2020, obtenint 188.200.000 d’euros. Dins digital el millor comportament en este mes és per a Websites, que incrementa la seua xifra d’inversió un 182,4% arribant als 79.400.000 d’euros. Pel que fa als diaris, la xifra puja a 23,3 milions d’euros, el que suposa una pujada del 31,9% sobre la xifra corresponent al mateix període de l’any anterior.

Les Revistes per la seua part augmenten un 50,5% i arriben als 8,4 milions d’euros. Mentre que els suplements i dominicals, registren 0,7 milions d’euros, el que suposa un increment en la seua xifra de negoci publicitari del 122,1% respecte al mateix període de l’any anterior.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

5 + 3 =

Últimes notícies