La PDE va iniciar el novembre 2019 el cicle de conferències; ‘l’Ebre, canvi climàtic i gestió de recursos’ que tenia com cloenda de l’any una Jornada sobre Deltes al Parlament Europeu. A causa de la pandèmia es van veure obligats a cancel·lar totes les xerrades previstes i replantejar la Jornada amb un Webinar. Actualment s’han vist forçats a replantejar el cicle de conferències i realitzar-lo de forma digital.
El tret de sortida el donarà Josep Juan Segarra, representant de l’Associació pels Sediments que parlarà sobre la política de sediments a la conca de l’Ebre, i també presentarà el seu llibre; “Terra presa”, on planteja una nova política dels sediments per salvar el Delta de l’Ebre.
La trobada telemàtica tindrà lloc este dijous 21 de gener a les 19 h i mitjançant la plataforma ZOOM.
Reprenem el cicle de conferències: Ebre, canvi climàtic i gestió de recursos
La Pedagogia és la millor eina per fer entendre que
+ embassament + canals + regadius = – aigua i fang a l’Ebre = MORT DEL DELTA https://t.co/TpgqTghRrC pic.twitter.com/le6gQNrnDZ— Defensa de l’Ebre (@PDE) January 17, 2021