L’estació Nàutica de la Ràpita, conjuntament amb l’Ajuntament de la Ràpita han iniciat una acció promocional de venda creuada amb l’objectiu de digitalitzar els allotjaments del municipi per donar visibilitat i potenciar les activitats turistiques.
El president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà, apunta que “amb esta acció donem visibilitat a les activitats que es fan al destí, facilitem la venda en línia i afavorim que els allotjaments puguen donar informació de valor i amb descomptes per als clients”.
Per la seua part, l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, destaca que “seguim treballant per impulsar projectes que potencien la digitalització i les noves eines tecnològiques per a la promoció i comercialització turística que són el futur per a la Ràpita”.
Cada allotjament de la Ràpita compta amb un panell a recepció i un adhesiu a cada habitació amb un codi QR per potenciar la venda telemàtica des del sector hoteler.
El Club Nàutic la Ràpita i Sant Carles Marina disposen d’un codi QR personalitzat, a través del qual els clients poden accedir a l’oferta d’activitats vigents a la Ràpita. Els clients d’estos establiments disposen d’un 10% de descompte en les reserves que efectuen mitjançant aquests codis QR.
L’acció engegada, que rep el finançament de la subvenció del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, permet als clients accedir a les experiències i adquirir-les de manera telemàtica i immediata a través de la central de reserves de l’Estació Nàutica.