L’Ajuntament de l’Ampolla ha posat en funcionament l’Oficina d’Atenció Ciutadana del municipi que permetrà atendre les persones que necessiten orientació de qualsevol mena o bé volen presentar un suggeriment o una queixa.
L’OAC està ubicada a la plaça Manel Ferré, 2 – despatx 1 i obre els dissabtes, de 10 a 12.30 hores. L’atenció és presencial i es poden consultar tots els temes que afecten la ciutadania i estiguen relacionats amb l’Ajuntament. Així mateix, s’ofereix informació sobre gestions relacionades amb altres administracions i grans prestadors de serveis públics com llum, aigua, gas i entitats bancàries.
La regidora d’Atenció Ciutadana, Cristina Bellés, ha explicat que “la missió de l’OAC no és tramitar expedients, sinó orientar els veïns i veïnes sobre quins són els seus drets, on i com exercir-los”. Bellés també ha assenyalat que “l‘objectiu és fer una administració encara més eficient, pròxima i oberta per a la ciutadania. L’atenció serà inicialment presencial perquè entenem que és la manera ideal per donar un servei concret. En cas que siga necessari tenir més d’una reunió amb un veí o veïna, es poden establir, de comú acord amb la persona interessada, fórmules de comunicació més flexibles que les visites presencials”. Amb este servei l’administració local vol aconseguir una relació amb la ciutadania més àgil i simplificada.