La presidenta de la Comissi贸聽d’Innovaci贸聽Investigaci贸 i Recerca (CIIR) de l’Hospital Comarcal d’Amposta, Anna Escobar, ha fet entrega d’un xec de 1.555 euros al responsable del projecte Emma.
La xifra es va recollir el passat 20 d’octubre en el transcurs de la primera caminada solid脿ria fins a la Torre de la Carrova que va organitzar la CIIR conjuntament amb la comissi贸 d’esdeveniments de l’hospital i amb el suport de l’Ajuntament d’Amposta,聽Fussmont聽(Fundaci贸 de Serveis Socials del Montsi脿) i Ametller Origen.
Anna Escobar, presidenta de la Comissi贸 d’Innovaci贸 Investigaci贸 i Recerca聽del聽centre ampost铆 ha mostrat la seva satisfacci贸, “pel suport rebut i animo a la ciutadania a participar en noves edicions a favor de聽col路lectius聽de les Terres de l’Ebre relacionats principalment amb la salut de les persones”.
Per la seva part, Carles L贸pez, coordinador del projecte Emma i coordinador de recerca de l’Institut Catal脿 de Salut,聽ha agra茂t, “el suport de l’HCA聽i dono les聽gr脿cies聽a les prop de 400 persones que d’una manera o l’altra聽varen participar en la caminada聽solid脿ria”.
A l’acte hi han assistit membres de la direcci贸 de l’Hospital Comarcal d’Amposta aix铆 com de la comissi贸 organitzadora i del projecte Emma.