HomeSense categoriaMovem Tortosa inicia una campanya a les xarxes socials per promoure el...

Movem Tortosa inicia una campanya a les xarxes socials per promoure el comerç de proximitat en les compres de Nadal

Movem Tortosa ha iniciat una campanya a les xarxes socials que té com a objectiu animar la ciutadania a comprar al petit i mitjà comerç durant estes festes de Nadal. És el segon any que es fa la campanya, que busca fer promoció del comerç local i de proximitat i advertir dels riscos i conseqüències d’un ús majoritari del comerç per Internet o de les grans superfícies comercials. 

Actualment el procés de globalització està canviant radicalment els paradigmes tradicionals de consum i veiem com les grans multinacionals del comerç amenacen la supervivència d’aquells petits i mitjans establiments que donen vida als carrers dels nostres pobles i ciutats.

El portaveu del grup municipal de Movem Tortosa, Jordi Jordan, ha alertat que “si no protegim i potenciem prou el petit i mitjà comerç les ciutats perden vitalitat i les zones comercials mostren cada vegada més locals buits”. Amb esta campanya, Movem Tortosa vol aportar el seu granet d’arena a la tasca d’ajudar a mantenir viu el teixit comercial de proximitat. 

Així, durant les festes de Nadal, i amb l’eslògan Fes el Nadal a casa, compra al comerç local!, Movem Tortosa publicarà als seus comptes de les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram imatges i missatges breus de promoció dels valors del comerç local i dels beneficis de fer les compres en establiments locals i arrelats a la ciutat. 

L’experiència, el tracte directe i els consells dels venedors, l’oportunitat d’ajudar a mantenir, fixar i crear llocs de treball a Tortosa són alguns dels beneficis que es volen destacar. 

 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 89 = 97

Últimes notícies