HomeTurismePalamós, Roses i la Ràpita es promouen com a ports-boutique amb les...

Palamós, Roses i la Ràpita es promouen com a ports-boutique amb les destinacions turístiques a la fira de creuers Seatrade

La Generalitat de Catalunya, a través de l’empresa pública Ports de la Generalitat, participa en la fira Seatrade Cruise Global 2023, amb els ports de Roses, Palamós i la Ràpita i les seves destinacions turístiques que sumaran esforços per promoure i impulsar, a través de Costa Brava Cruise Ports i Delta Ebre Port, que busquen principalment línies de creuer nordamericanes que dissenyin itineraris entre ports-boutique de la Mediterrània occidental. Cal dir que el turisme nord-americà representa la segona nacionalitat que visita amb creuers la Costa Brava. Uns ports que treballen conjuntament amb la destinació turística per aconseguir l’èxit d’aquesta activitat. Paral·lelament, es treballa per un creixement sostingut i sostenible de l’activitat de creuers.

La Seatrade Cruise Global torna aquest any a la normalitat, i preveu tornar a les xifres d’expositors d’abans de la pandèmia. Es tracta de l’aparador internacional més important del sector de creuers, que se celebra del 27 al 30 de març de 2023, a Fort Lauderdale, Florida (Estats Units). Aquest fòrum és el punt de trobada de les principals companyies de creuers del món amb els ports, els operadors turístics, els socis i els professionals de la indústria.

Un sector que ara té un lema comú, una tendència, un futur: “Treballar perquè la indústria de creuers sigui més sostenible a mitjà termini”, amb l’horitzó posat en el 2030. Potenciar els ports-boutique. Els representants de Costa Brava Cruise Ports i Delta Ebre Port donaran a conèixer aquests dies als responsables de la indústria creuerística d’arreu del món els tres ports catalans, de competència de la Generalitat, com a ports-boutique. Els ports-boutique són ports petits on es prioritza la qualitat de servei i l’atenció única a un vaixell i els seus passatgers.

Els destins Costa Brava i Delta de l’Ebre juntament amb els municipis de Roses, Palamós i la Ràpita presenten en aquesta edició un conjunt d’experiències turístiques, pensades per oferir a les companyies de creuers un producte únic i autèntic que promogui la sostenibilitat del territori. Es tracta d’activitats que aportin experiències com ara, les enogastronòmiques amb productes locals de Km0 i de cellers D.O. Empordà; o experiències sensorials com la creació de perfums; o els banys de bosc i la descoberta del paisatge amb bicicletes elèctriques per espais naturals.

Les accions comercials que es duran a terme aquests dies aniran encaminades a captar noves línies de creuer i continuar consolidant companyies i operadors turístics de manera sostinguda i sostenible.

Promoció

Les marques Costa Brava Cruise Ports i Delta Ebre Port han estat possibles gràcies als acords institucionals per a promoure els tres ports gestionats per la Generalitat amb tràfic de creuers, així com l’ampli ventall d’activitats culturals, històriques, gastronòmiques, esportives i d’oci que s’ofereixen als turistes de creuer.

Així, les institucions compromeses en treballar per la promoció de l’activitat de creuers a la Costa Brava són les següents: Ports de la Generalitat; l’Ajuntament de Palamós, l’Ajuntament de Roses, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i les cambres de comerç de Palamós i Girona.

A les Terres de l’Ebre les institucions que promouen l’activitat són: Ports de la Generalitat, l’Ajuntament de la Ràpita, el Patronat de Turisme Terres de l’Ebre i la Cambra de comerç de Tortosa.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

38 + = 39

Últimes notícies