HomeEsportsPol Prats, nou jugador el Recreativo de Huelva, club degà del futbol...

Pol Prats, nou jugador el Recreativo de Huelva, club degà del futbol espanyol

Pol Prats ja és nou jugador del Recreativo de Huelva, i es convertix en el vuitè fitxatge de la temporada 2026/27 del club degà del futbol espanyol, que competix al grup quart de la Segona RFEF.

El davanter de Paüls arriba procedent del Rayo Majadahonda, equip amb què va ascendir la temporada passada a Primera RFEF. En les dos últimes temporades, ha aportat cinc gols i nou assistències en la categoria.

Luciano Martín, Luci, de 53 anys, va signar com a director esportiu, i el sevillà Jesús Galván, de 51, serà l’entrenador. El Recreativo quedarà enquadrat al Grup IV de la Segona RFEF amb tres representants canaris: Las Palmas Atlético, UD Tamaraceite i Tenerife B. A més del Recreativo i els blocs insulars, este grup estarà integrat per rivals d’Extremadura (CD Badajoz i CD Don Benito) i d’Andalusia (Puente Genil, CA Antonià, Betis Esportiu, Sevilla Atlètic, CA Central, Jerez CD, Atlético Sanluqueño, Ciutat de Lucena, CD Estepona, CP Mijas, Marbella FC i Linares Deportivo).

L’equip de Huelva debutarà en la lliga el 6 de setembre a domicili, al Ciudad d’Alcalà, amb l’Atlético Central, i rebrà en la segona jornada, en el primer duel davant la seua afició, el Puente Genil FC.

Pol Prats ja va debutar amb el seu nou equip amb victòries en els amistosos davant els equips d’inferior categoria del CD Lamiya (0-4) i Dos Hermanas CF (3-1) en el Memorial Punta Umbría.

En declaracions efectuades a les xarxes socials del club, Pol Prats va reconèixer que no va dubtar en acceptar la proposta del club blanc-i-blau: “Quan els meus agents me van comentar la possibilitat de vindre aquí, no m’ho vaig pensar dos vegades. És un club històric i companys que han estat aquí em van parlar meravelles”. “Hem de lluitar per l’ascens, i amb esta idea he vingut al club”, afegia. Les seus primeres impressions van ser molt bones: “Em sento molt còmode, amb l’entrenador i amb els companys; alguns ja els coneixia”.

No va tindre l’oportunitat d’estrenar-se al Trofeu Colombina contra el Betis, que finalitzava amb victòria (1-0) del conjunt bètic, però va traure conclusions positives de l’actuació del seu equip davant un rival de Champions. Sobretot va quedar impressionat amb l’ambient del Nuevo Colombino. “Quan vaig baixar a la gespa, me vaig quedar sense paraules. Estava perfecte i l’estadi ple a rebentar. Són coses que et fan sentir futbolista i encara et donen més ganes de començar a jugar amb este club”. El Recreativo de Huelva ha superat els 12.500 abonats i és un dels més ferms aspirants a l’ascens.

L’extrem dret de Paüls, de 27 anys, se va formar a les categories inferiors de la Pobla de Mafumet i va iniciar el seu desenvolupament professional al Gimnàstic de Tarragona. Amb la Pobla, va disputar 39 partits i va marcar 4 gols, amb actuacions destacades que li van proporcionar l’oportunitat de debutar amb el Gimnàstic a Segona Divisió i marcar. La temporada següent se va traslladar a la UE Olot i va marcar 2 gols en 14 partits. A la campanya 2021/22 va tornar al Gimnàstic, ja a Primera Federació, i va disputar 8 partits abans de sortir cedit amb la SD Huesca B, on va tindre l’oportunitat de jugar novament a Segona Divisió.

Fa quatre temporades va arribar al Tudelano, on va completar un total de 77 partits amb 8 gols i 6 assistències. Entremig, va estar cedit a l’Antequera, amb qui va jugar 10 partits i va donar una assistència. En la temporada següent va ser un dels principals referents de l’equip i va disputar 31 partits, 26 com a titular i només 5 com a suplent, en què va marcar 3 gols i va rebre 5 targetes grogues, i va contribuir a assolir l’objectiu de la permanència. La passada temporada va aconseguir l’ascens amb el Rayo Majadahonda a Primera RFEF.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies