L’empresa pública Ports de la Generalitat ha dissenyat una campanya promocional amb l’eslògan “Viu els ports”, que mostra els ports com a instal·lacions preparades, obertes, segures, sense massificació, idònies per a l’estiu i la tardor, que ofereixen als visitants una àmplia oferta d’activitats. La campanya engloba els 45 ports gestionats per la Generalitat de Catalunya i vol ser una entrada d’aire fresc i un esquer per ajudar a reactivar l’activitat dels ports, afectada per la crisi sanitària de la covid-19. La nova campanya va destinada al mercat de proximitat i vol convidar els turistes a conèixer millor els ports i la seva activitat. En el cas dels ports ebrencs, l’objectiu és que els ciutadans i les ciutadanes s’animin a anar als ports per gaudir d’un espai a l’aire lliure com és el mar, llogar un vaixell per hores per descobrir la costa ebrenca; practicar activitats com ara, la vela, el windsurf o el caiac; visitar les instal·lacions pesqueres i la subhasta del peix; tastar el peix de la costa ebrenca als restaurants dels fronts portuaris; i moltes més activitats que es poden fer en els ports.
La promoció es compon d’un vídeo, bàners, anuncis i creativitats, entre altres. Així mateix, la campanya “Viu els ports” es difon durant un mes entre mitjans de comunicació generalistes i especialitzats, online i offline, plataformes turístiques i nàutiques i xarxes socials.