HomeEconomiaUlldecona aprova un pressupost de 8,8 M€ per al 2024

Ulldecona aprova un pressupost de 8,8 M€ per al 2024

El ple de l’Ajuntament d’Ulldecona ha aprovat el que seran els pressupostos per al 2024. Ho ha fet amb els sis vots a favor dels socialistes o un d’ERC, i els vots en contra dels tres grups, Activem APL, Fem Poble i el PP.

Els comptes sumen un total 8,8 milions d’euros. Les inversions previstes, de les partides més nombroses són la millora de la xarxa d’aigua potable, amb 475.000 euros, i l’arranjament de camins, amb una inversió de 320.000 euros, així com el cost de 167.000 euros per a l’enllumenat del Barri Castell; els 150.000 euros per la primera fase de la pista coberta de l’escola, i 100.000 euros més per als pressupostos participatius.

Cal destacar que el cost total dels serveis públics que presta l’Ajuntament d’Ulldecona és de 6.540.500 euros. D’altra banda, altres partides en quantitats entorn o menors de 100.000 euros són l’adquisició de vehicles, la rehabilitació urbanística i enderrocs, parcs infantils, senyalització viària, contenidors d’escombreries, millores de jardins, prevenció d’inundacions, redacció de projectes o adquisició de finques i solars.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies