La UGT defensa que s’ha de posposar el tancament de les centrals nuclears del país i demana al govern espanyol que replantegi els terminis de clausura de les plantes. El secretari general Pepe Álvarez ha insistit que l’energia nuclear és «neta«, com avala la Unió Europea, i que cal fer «un procés de renovació i millora tecnològica, amb garanties de seguretat i amb l’Estat com a promotor«, per continuar operant les nuclears.
Álvarez, i el secretari general a Catalunya, Camil Ros, han visitat Ascó i Vandellòs aquest dimarts i han reivindicat a la UGT com l’única organització que aposta per la continuïtat de les plantes en les eleccions sindicals en marxa. «Hem de pensar també en els fills i nets dels treballadors«, ha dit Álvarez.


