HomeCultura"La Fitta, por fin descalza" de la Dh Company s'estrena aquest divendres...

“La Fitta, por fin descalza” de la Dh Company s’estrena aquest divendres a la Sala B Teatre

La programació de la Sala B d’Amposta durant els mesos d’octubre i novembre inclou tres espectacles de creació amb llenguatges molt diferents entre si, que conviden el públic a descobrir noves propostes teatrals.

Fitta Molina ens obrirà les portes del seu univers íntim, regalant-nos una dramatúrgia pròpia i transparent. Un monòleg ple de contradiccions que parla de la veritat, l’amor i del procés de transició sense deixar enrere alguns tocs d’humor. Aquesta és una producció de la Dh Company que fa trontollar etiquetes entre cançons i llums de neó, entre càstings i nits de transformisme.

No es lo mismo porque no es igual (Halloween) continuarà la programació l’1 de novembre

Les drags residents de la Sala B retornen, ara vestides per a un Halloween que no serà igual que cap altre que has vist. Una nit on qualsevol ésser ens pot acompanyar: des de las catrinas i els monstres més mítics del Halloween americà, fins a la Castanyera. Tot de la mà de les drags més atrevides, enginyoses i entranyables.

La Felicidrag, 7 de novembre

Natividad Sotomayor és una dona d’aparent mal humor, classista i amb evidents actituds homòfobes. En el seu camí apareix Aitor Tilla, un xic sense embuts, lliure i amb ganes de menjar-se el món. Es necessiten més del que creuen, i encara que a vegades la vida no sigui com creiem o volem, pot sorprendre’ns. L’important és arribar a sentir “La Felicidrag”.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies