Fins a 57 parades participaran el diumenge 15 de desembre en la 22a edició del mercat de Santa Llúcia, que tindrà lloc al voltant de la plaça de l’Ajuntament. El Mercat s’inaugurarà a les 10 hores del matí i romandrà obert fins a les 21 h.
Com cada any, al carrer Major s’ubicaran les parades de comerç local, on es podrà trobar roba, moda infantil i puericultura, sabates i complements, bijuteria i bosses, llibreria i material d’oficina i decoració. A la plaça de l’Ajuntament hi haurà les parades de productes alimentaris i gastronòmics, on es poden trobar llavors confitades, gominoles, mel i torrons, forns de pa, plantes aromàtiques o safrà. Al carrer Nou i Corsini hi haurà les parades d’artesans, amb perfums i ambientadors, sabó natural, coixins terapèutics, bijuteria i atrapa-somnis, pedres i ceràmica, pessebres, barraquetes, maquetes de fusta i joguines. També hi haurà tallers de manualitats de Nadal com La bugada del Pare Noel.
Paral·lelament s’inaugurarà la Fira Social de Santa Llúcia, que estarà ubicada al carrer Major i comptarà amb la presència d’una desena d’entitats que donen suport a les persones més vulnerables i treballen per la sensibilització, prevenció i lluita contra les malalties.
El mateix diumenge a les 11 hores s’inauguraran Les cortines de Santa Llúcia, confeccionades amb la col·laboració del Club Social, la Residència d’Avis d’Amposta i APASA. La temàtica de les cortines seran globus aerostàtics que representen la temàtica del Nadal d’enguany: La volta al món en 80 dies.