HomeAgriculturaArrossaires del Delta culmina la creació de la nova empresa Nomen Foods...

Arrossaires del Delta culmina la creació de la nova empresa Nomen Foods i obre una oficina a Madrid

L’assemblea de la cooperativa Arrossaires del Delta de l’Ebre ha aprovat el lliurament de les participacions accionarials de Nomen foods SL als seus 950 socis. Amb este tràmit, la cooperativa culmina la constitució d’esta societat mercantil, que a partir d’ara s’encarregarà de produir i comercialitzar les marques Nomen, Bayo i Segadors del Delta, a més dels negocis a l’engròs per a la indústria i l’exportació. Per la seua banda, Arrossaires mantindrà les àrees agronòmiques, a més d’assessorar els productors, I+D en llavors, varietats, productes ecològics i les activitats relacionades amb el medi ambient. Nomen Foods SL està participada en un 11% pels mateixos cooperativistes a títol individual. El 89% restant de la propietat quedarà en mans de la mateixa Cooperativa.

“Arrossaires ha vist incrementada la seua activitat, patrimoni i penetració al mercat espanyol els últims anys i necessitàvem noves fórmules societàries organitzatives i financeres per enfortir les dos noves entitats resultants”, ha apuntat Enric Batlle, director general del grup agroalimentari. El passat 2017, Arrossaires va tancar l’exercici amb una xifra de negoci de 35,8 milions d’euros, un 3,4% més que l’exercici anterior. El resultat net es va situar en els 1,64 milions, un 7,5% més. Les exportacions, especialment de la marca Nomen, asseguren, expliquen este creixement. Els 950 socis de la cooperativa conreen 5.500 hectàrees d’arròs al delta de l’Ebre i ocupen un centenar de persones a la seua planta de Deltebre. L’any passat esta planta va comercialitzar 38.000 tones d’arròs, un 10% més que l’anterior.

Oficina comercial a Madrid D’altra banda, i dins de l’estratègia de creixement i d’increment de la seua presència dins del mercat estatal, Nomen Foods ha obert una oficina comercial a Madrid. L’objectiu és, segons l’empresa, donar una millor resposta als seus clients en el conjunt del territori. “L’augment de la nostra cartera de productes i la nostra presència al mercat espa-nyol requerien una oficina i un equip a Madrid per a oferir el millor servei als nostres clients”, ha tancat Batlle

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

4 + 3 =

Últimes notícies