Josep Maria Arasa, un dels pares del Setmanari L’EBRE, que va dirigir durant molts anys, fa balanç periodístic de la seua trajectòria i de l’evolució de l’espai comunicatiu ebrenc en les últimes dècades, a través de les preguntes del seu company de fatigues Josep Lluís Villa. Arasa reivindica la seua aposta per projectes territorials perquè volia implicar-se «en la transformació d’un territori, la meua terra»; reconeix que no esperava el salt aconseguit a partir de l’any 2000 amb la televisió local i reflexiona sobre el canvi generacional al periodisme ebrenc: «Jo crec que li has de posar molta passió per a fer esta feina i avui en dia es conformen en se bons professionals, però també volen tenir vida i ho entenc».
Qüestiona que «avui el poder tinga més control social que mai», quan hi ha més canals habilitats i «els ciutadans poden ser emissors de notícies», i demana als principals agents del territori i del camp de la comunicació «més visió estratègica».
Per poder llegir l’entrevista podeu clicar al següent enllaç – https://bit.ly/2NXhEEn


