HomeSense categoria#ESPECIALTURISME · Un destí per a les primeres vacances postconfinament

#ESPECIALTURISME · Un destí per a les primeres vacances postconfinament

TERRES DE L’EBRE // Les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada s’han presentat al  públic com a destinacions segures, atractives i que generen confiança a l’hora de tornar a planificar les vacances, en les campanyes de promoció i difusió que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que gestiona les dos marques turístiques, posa en marxa per a contribuir a la reactivació del sector, durament castigat per la pandèmia de la Covid-19.

La nova estratègia de comunicació s’adreça als mercats català i espanyol, com a públics prioritaris en una conjuntura generalitzada de restriccions de mobilitat i transport. Entre altres materials, es difon un vídeo promocional, en el cas ebrenc elaborat per la productora Films Nòmades, pels canals de més audiència de Catalunya i de l’Estat espanyol i es fa servir el reclam “Recomencem” entre apel·lacions a les oportunitats de turisme familiar, esportiu i natural que oferixen tant la costa com l’interior de les comarques ebrenques.

Tampoc no es vol renunciar del tot al turista estranger, i més tenint en compte que continua entreoberta la porta al turisme internacional. Però la disminució del volum de turistes procedents de fora de l’Estat està sent molt important i les campanyes promogudes des del Patronat de Turisme de la Diputació han permès posicionar les dos marques en la represa de l’activitat al país i a l’Estat, aprofitant que els dos territoris van ser dels primers a passar a la segona fase de desescalada. Ja des d’aleshores es van engegar les accions de publicitat sobre les dos destinacions en una planificació que s’estendrà fins a la primera setmana del mes de setembre i amb una inversió global de 490.000 euros. “La situació és nova i el futur, diferent, però tenim la capacitat com a sector econòmic que és el nostre motor”, va destacar en el moment de la presentació de les campanyes la presidenta de la Diputació, la reusenca Noemí Llauradó.

La campanya per a promocionar les Terres de l’Ebre és emotiva, sensible, empàtica i gens invasiva”, s’hi ha referit la presidenta del Patronat de Turisme, la tortosina Meritxell Roigé, que va explicar que està adreçada especialment a un perfil de famílies amb fills d’entre 3 i 16 anys que visiten el territori amb cotxe. La directora del Patronat, Marta Farrero, ha sustentat la nova estratègia comunicativa en un missatge molt lligat a les circumstàncies actuals: “Les Terres de l’Ebre són el lloc segur, amb natura i molts espais a l’aire lliure, on es vol retornar físicament i emocionalment en moments d’incertesa”. Calma, paisatge i sostenibilitat són alguns dels valors que es volen promoure per a enfocar un lloc idoni “per a les primeres vacances després del confinament”. ‘Terres de l’Ebre, recomencem. Vine a reconnectar. Vine a les Terres de l’Ebre’, crida la campanya.

Noves creativitats, un missatge adaptat al nou escenari i l’espot televisiu integren una campanya diferent, sensible, pròpia i que referma l’essència de les destinacions. El treball creatiu i de planificació s’ha fet en coordinació amb l’Agència Catalana de Turisme i la campanya Catalunya és casa teva. A través de l’agència de la Generalitat s’està impulsant una potent campanya adreçada al mercat espanyol, amb el suport dels agents públics i les associacions empresarials que agrupen el sector turístic de la Costa Daura- da i les Terres de l’Ebre. També s’ha buscat que els principals reclams de la campanya puguen ser utilitzats per qualsevol agent turístic local, la qual cosa ha donat peu a la regeneració de les campanyes de promoció turística de per exemple la majoria de municipis de la costa de l’Ebre.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 49 = 59

Últimes notícies