HomeSense categoriaJesús celebra els 30 anys de la Festa Major a l’estiu

Jesús celebra els 30 anys de la Festa Major a l’estiu

Jesús ha començat la celebració  dels 30 anys de les seues Festes Majors a l’estiu, que comença este divendres amb la Trobada de penyes, correbars, la proclamació de la pubilla major, pubilles, pubilletes i hereus de les entitats, amb el pregó, enguany a càrrec de la Comissió Jove del 25è Aniversari. Seran nou dies intensos, amb més de setanta actes, la majoria populars i per a gent de totes les edats. Per segon any consecutiu tindran lloc les activitats del tobogan aquàtic, que substituïx les antigues festes de l’escuma i l’aigua. Entre les novetats d’enguany destaca la incorporació de proves noves al circuit de penyes, i de nou destaca la Gran Paella Popular d’Arròs nocturna amb ball popular i el Concurs Popular de Truites.

Alguns dels plats forts de la festa seran els bous a la plaça, després d’haver fet la inscripció i el sorteig dels llocs, la diada de la dona, sopar de germanor de penyes, diada de la gent gran, jornada dels jocs esportius i tradicionals, nit blanca, que repetix després de la bona acollida de les darreres edicions, concurs de carrosses i les animades nits de ball d’orquestra, entre altres.
Com sempre els actes més emblemàtics seran l’Ofrena de Flors i Fruits en honor a Sant Francesc, el patró del poble, i la missa de diumenge amb la Festa de Benvinguda als nous jesusencs

Redaccio N.B.
Redaccio N.B.
Periodista
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 11 = 19

Últimes notícies