HomeSalutLa campanya de vacunació de la covid-19 i la grip començarà l'última...

La campanya de vacunació de la covid-19 i la grip començarà l’última setmana de setembre

La campanya de vacunació de la covid-19 i la grip començarà a partir de l’última setmana de setembre, una abans del previst, segons han acordat este dimarts el ministre de Sanitat i els consellers autonòmics del ram en el marc de la Comissió de Salut Pública celebrada avui.

Fonts del Ministeri han explicat que en les darreres setmanes s’ha detectat “un augment lleuger, que s’està estabilitzant” de casos de covid-19. La taxa “ronda” els 130 casos per cada 100.000 habitants a l’Atenció Primària, 3 dels quals necessiten hospitalització. A l’actualització del document de recomanacions de vacunació aprovat avui s’aclareix que la campanya començarà a partir de l’última setmana de setembre i durant l’octubre.

Pel que fa a la població diana, s’hi inclou el personal “d’establiments sanitaris”, com per exemple les persones que treballen a farmàcies.

Per la seua banda, fonts del Departament de Salut han indicat que en el cas de Catalunya ja era una previsió feta començar la campanya per les residències a finals de setembre, de tal manera que no hauran d’avançar cap tasca.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies