HomeSocietatLa central nuclear d'Ascó notifica un problema en els sensors de temperatura...

La central nuclear d’Ascó notifica un problema en els sensors de temperatura del sistema de refrigeració del reactor

La central nuclear d’Ascó ha notificat al Consell de Seguretat Nuclear (CSN) un problema en els sensors de temperatura del sistema de refrigeració del reactor.

Segons un informe, el temps de resposta dels detectors de temperatura per termoresistència és de 5,2 segons. Es tracta d’un temps lleugerament superior al que estableix l’Especificació Tècnica de Funcionament 3.3.1 (ETF), que apunta que els sensors haurien d’alertar d’incidències en un temps màxim de cinc segons.

Per este motiu, ANAV ha declarat inoperable el canal on es troben aquests elements. Segons el CSN, la incidència -classificada com a nivell 0 a l’escala internacional de successos nuclears i radiològics- no ha tingut afectacions ni els treballadors ni en el medi ambient.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies