HomeTurismeLa Costa Daurada i les Terres de l'Ebre es promocionen conjuntament a...

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionen conjuntament a FITUR

Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre es promocionen aquests dies a la Fira Internacional de Turisme, FITUR, que se celebra fins diumenge a Madrid. Un total de 28 ens públics i privats del Camp de Tarragona, Baix Penedès i Terres de l’Ebre hi participen conjuntament, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, en el marc del conveni Corner de promoció conjunta, que se signa anualment. La cita, una de les més importants dins el calendari de promoció turística, serveix per donar a conèixer els atractius turístics d’aquestes destinacions a través d’estands propis, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector amb l’objectiu de fidelitzar els mercats nacional i estatal i d’afavorir l’arribada del turisme internacional.

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, la presidenta del Patronat de Turisme d’aquesta institució, Meritxell Roigé, i les vicepresidentes del patronat, Camí Mendoza i Teresa Mariné, han visitat aquest dimecres la fira i han participat en alguns dels actes de promoció i trobades que s’han celebrat. De fet, des del Patronat de Turisme han programat una seixantena de reunions amb institucions i operadors turístics internacionals interessats en la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Les reunions permeten establir sinergies, enfortir aliances i arribar a acords que contribueixin a impulsar l’activitat turística i innovar segons la demanda i l’evolució del mercat.

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre esperen que aquest 2023 continuï amb la tendència positiva que s’ha donat l’any 2022, una temporada en què s’han recuperat nivells semblants als anys previs a la pandèmia. De fet, l’exercici s’ha tancat amb una ocupació del 52,4% arreu de la demarcació, només dos punts per sota de l’ocupació de l’any 2019. En el cas de les Terres de l’Ebre, s’ha superat les xifres de fa 3 anys. Pel que fa a les pernoctacions, l’any 2022 s’han registrat un total de 19,7M de pernoctacions en tot el conjunt de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. En relació a la procedència, el mercat català ha crescut respecte el 2019, mentre que el mercat estatal es manté estable i el mercat internacional continua amb la tendència a l’alça.

Promoció conjunta

Un total de 27 ens públics i privats de la demarcació hi han participat conjuntament, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre participen a FITUR amb un estand cadascuna, en el marc de l’espai de l’Agència Catalana de Turisme.

La marca turística Costa Daurada ha estat representada pels municipis Calafell, Cambrils, Cunit, El Vendrell, L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Mont-roig del Camp-Miami Platja, Reus, Salou, Tarragona i Vila-seca-La Pineda Platja. També hi han participat l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, la de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació Hotelera de la província de Tarragona, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona, la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf i  Pitch & Putt, Priorat Enoturisme, Nautic Parc i Aquópolis Costa Daurada. Pel que fa a la marca turística Terres de l’Ebre hi han participat els municipis d’Amposta, Ascó, Camarles, l’Ampolla, la Ràpita i Tortosa, i els consells Comarcals del Baix Ebre i la Terra Alta.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

53 + = 55

Últimes notícies