HomeSocietatLa Defensora de la Ciutadania d'Amposta resol més d'un 77% de les...

La Defensora de la Ciutadania d’Amposta resol més d’un 77% de les queixes rebudes durant el 2021

La Defensora de la Ciutadania d’Amposta, Amadea Ferreres, va rebre un total de 63 queixes, 49 de les quals es van resoldre abans d’acabar l’any. La resta, estan en vies de solució, depenent de la voluntat o possibilitat de portar-ho a terme.

En percentatges, això vol dir que es van solucionar un 77,7% de les queixes i en queden pendents de solució un 22%.

La majoria de queixes versen sobre el servei d’empreses subministradores de llum, aigua i gas, relacions veïnals o sobre l’estat de la via pública. Són les dades que la Defensora va traslladar el dilluns 28 de febrer als 21 membres del plenari municipal dins el ple ordinari del mes.

El ple també va tractar altre temes com la modificació de pressupost de 700.000 euros que ha de permetre avançar actuacions com la redacció del projecte executiu del gimnàs del Soriano-Montagut, la gespa del camp de futbol annex (que passa a tenir 175.000 euros de partida), la compra d’una embarcació per al Club Nàutic (30.000 euros), la urbanització del carrer França des del pavelló esportiu fins al carrer Sebastià J. Arbó (300.000 euros) o la urbanització de tot l’espai del Passeig del Canal des de la Sequieta fins al Mestre Sunyer, un projecte redactat l’any 2010, i que ara disposarà pràcticament 300.000 euros. Esta modificació va comptar amb el suport d’ERC-EA i la regidora no adscrita Anna Tomàs i l’abstenció de JuntsxAmposta, el PSC i Som Amposta.

 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 64 = 72

Últimes notícies