HomeTerres de l'EbreLa Ràpita, exemple en el Congrés Europeu d’Oficines de Turisme “European Cities...

La Ràpita, exemple en el Congrés Europeu d’Oficines de Turisme “European Cities Marketing”

MONTSIÀ // L’Oficina de Turisme de la Ràpita va presentar, el passat 2 d’octubre, el seu model de cooperació publicoprivada amb l’Estació Nàutica, com a cas d’èxit, a la 7th ECM TIC Expert Meeting de l’European Cities Marketing, és a dir, a una associació europea de turisme. Juntament amb l’Oficina de Turisme de la Ràpita, al congrés van assistir participants de ciutats europees com Amsterdam, Atenes, Praga o Hèlsinki. Al seu torn, Jordi López, coordinador de l’Oficina de Turisme de la Ràpita i de l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, va mostrar el pla de competitivitat realitzat els darrers anys per posar en marxa un sistema de captació d’expectatives dels viatgers que ha permès establir les principals línies d’innovació turística. 

Al moment de la conferència, López va destacar la importància de conèixer les expectatives dels visitants, la qual cosa ha permès a l’Oficina de Turisme de la Ràpita “incrementar la competitivitat de les empreses, complir les expectatives dels visitants creant vincles emocionals amb la destinació, dibuixar línies d’innovació i treballar en objectius comuns; i a la vegada, desenvolupar productes atractius i promocionar-los de manera més eficient”. 

Una de les principals conclusions del congrés va ser la necessitat de digitalitzar les oficines de turisme i des de l’Oficina de Turisme de la Ràpita s’està treballant molt per potenciar la digitalització. Les mesures que s’han dut a terme han sigut la creació d’un canal de Whatsapp de Turisme la Ràpita; la digitalització de la informació en codis QR, els quals permeten accedir a la informació de manera immediata des de qualsevol dispositiu electrònic; i la implementació d’Info Tools, és a dir, d’un sistema que permet enviar la informació personalitzada i al moment al viatger. 

D’altra banda, l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita ha creat un landing page per a la comercialització en línia d’experiències turístiques i la compra tipus regal d’aquestes experiències, una iniciativa molt present en aquests temps de pandèmia en què es recomanen els regals que no són físics. 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

25 + = 33

Últimes notícies