HomeSense categoriaL’Ametlla de Mar crida al turisme de proximitat i engega un procés...

L’Ametlla de Mar crida al turisme de proximitat i engega un procés per a redefinir el seu model de futur

BAIX EBRE // L’Ametlla de Mar redefinirà quin ha de ser el seu model turístic per al futur.

L’Ajuntament ha iniciat un procés de reflexió estratègica, amb un enfocament global però centrat en el turisme com a motor de desenvolupament local. El municipi ha experimentat un important creixement turístic en els últims anys, consolidant-se com una de les principals destinacions turístiques de les Terres de l’Ebre. L’escenari que s’ha produït a conseqüència del coronavirus, amb un major interès pel turisme de proximitat, ha estat decisiu perquè el consistori comence a replantejar el model actual per a reorientar-lo cap a un nou horitzó.

L’alcalde de l’Ametlla, Jordi Gaseni, explica que “el resultat de tot el treball serà una estratègia a seguir perquè el turisme continue sent un dels sectors més importants al municipi”. “Tenim uns grans actius que volem potenciar més”, afirma. Entre els reptes a materialitzar hi ha el de “fer l’Ametlla de Mar un poble més viu”, amb un sector comercial i de restauració obert tot l’any, que permeta revertir l’actual estacionalitat turística. Això implicarà la dinamització del teixit comercial i turístic local, davant dels nous reptes i amenaces sorgits de l’actual crisi.

Un altre dels objectius és obrir el nucli històric a la mar, amb una reordenació urbanística que permeta una millor mobilitat per als vianants. S’ha encarregat un informe a un grup d’experts i un estudi a una empresa especialitzada en comunicació turística. Abans que res, però, hi ha la campanya d’este estiu. L’Ametlla de Mar, sempre a prop teu! és l’eslògan triat pels seguidors de les xarxes socials de l’Àrea de Turisme.

La campanya publicitària ha començat esta setmana i està dirigida als mercats turístics propers com Catalunya, l’Aragó, Navarra o el País Basc, així com regions del sud de França. La nova identitat presenta una imatge més fresca i moderna, amb pictogrames relacionats amb les activitats que es poden fer al municipi. A la vegada, s’estrena un vídeo promocional que potencia els atractius paisatgístics i mariners. 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 66 = 76

Últimes notícies