HomeSocietatL'EbreBiosfera desplegarà un pla per eixamplar la visibilitat i la implicació socioeconòmica...

L’EbreBiosfera desplegarà un pla per eixamplar la visibilitat i la implicació socioeconòmica de la marca

La comissió executiva de la Reserva de la Biosfera Terres de l’Ebre ha aprovat i prioritzat les accions del pla de comunicació amb què es vol incrementar la visibilitat a la marca EbreBiosfera –perquè “es respire arreu”.

Un dels punts claus de l’estratègia és reivindicar-se com el territori més sostenible del país i el principal productor agroalimentari de proximitat, “valors afegits” que la marca ha d’aportar a les empreses perquè s’hi adherisquen –actualment ho han fet 160, sobretot agroalimentàries i turístiques-.

El pla també proposa reforçar el sentiment de pertinença dels ciutadans i l’orgull pel model de territori. Compta ja amb uns 3 MEUR de recursos. La marca EbreBiosfera es promocionarà a Alimentària i aviat estrenarà portal web.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies