TERRES DE L’EBRE // En el marc del projecte d’humanització, l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, va realitzar diverses sessions amb grups focals amb l’objectiu de detectar mancances i necessitats per a extreure propostes de millora i solucions en l’àmbit hospitalari.
En estes sessions amb pacients i acompanyants, els professionals han escoltat les experiències d’estos, quant a l’assistència rebuda en època de pandèmia per la covid-19, i viceversa, la qual cosa ha permès detectar què s’està fent bé i què cal millorar, a més d’afavorir l’entesa entre col·lectius.
Dintre de la humanització, es van tractar diferents temes relacionats com són: la qualitat assistencial, la comunicació i la informació, l’accessibilitat i el confort en tres grans àrees d’atenció: Hospitalització, Urgències i Consultes Externes per tal de definir com volem que siguen els hospitals del futur.
Els professionals de diferents categories i serveis que hi van assistir consideren que fer estos tipus d’activitats d’escolta activa a la ciutadania és clau i enriquidor per continuar millorant en la humanització de l’assistència.