HomeAgriculturaL'oli de la Terra Alta i l'oleoturisme es promocionaran amb nous espots...

L’oli de la Terra Alta i l’oleoturisme es promocionaran amb nous espots publicitaris

El Consell Comarcal de la Terra Alta i el Consell Regulador de la Denominació d’Origen Protegida (DOP) Oli de la Terra Alta han signat un conveni de col·laboració per promoure l’oli de la varietat Empeltre a través d’una campanya publicitària que es durà a terme a través de Televisió de Catalunya i de Catalunya Ràdio durant els propers mesos. “Volem promocionar el sector de l’oli, la cultura de l’oli i l’oleoturisme de la nostra comarca a través d’unes accions als mitjans públics catalans que podrem dur a terme gràcies a la subvenció rebuda de l’IDECE”, ha apuntat Neus Sanromà, presidenta del Consell Comarcal de la Terra Alta.

En aquest sentit, i tal com es va anunciar recentment, una de les iniciatives per promoure l’oli de la Terra Alta consistirà en la gravació d’un espot televisiu que donarà a conèixer arreu el producte i el territori. “L’anunci ha de servir per donar a conèixer el nostre producte i apropar-lo al consumidor i al sector de la restauració, així com que el consumidor pugui diferenciar-lo d’altres olis i que sàpiga que, en el moment en què compra aquella ampolla o aquella garrafa d’oli, està ajudant el sector de la pagesia. Som pagesos però també productors d’aliments d’altíssima qualitat i han de saber que, consumint un oli verge extra de la Terra Alta, ajuden el sector i fan salut”, ha expressat Josep Pere Colat, president del Consell Regulador de la DOP Oli de la Terra Alta. Colat també ha agraït al Consell Comarcal de la Terra Alta la seva disponibilitat en èpoques complicades i els recursos que ha posat al seu abast amb la signatura d’aquest conveni de col·laboració. Malgrat la situació actual, Colat ha reconegut que la DOP Oli de la Terra Alta es troba en un moment molt dolç. “Hem fet la majoria d’edat i ens trobem en un moment de creixement. Cada dia el sector confia més en les plantacions d’oliveres d’Empeltre per diferenciar el seu producte i se li reconeix amb premis a nivell mundial”.

Al seu torn, Jesús Gómez, director territorial d’Agricultura a les Terres de l’Ebre, ha felicitat la DOP Oli de la Terra Alta per la voluntat de visualitzar el seu producte i el Consell Comarcal per la idea i la motivació de fer un espot publicitari en què també s’hi visualitzarà el territori i la natura que produeix l’oli de la DOP Terra Alta. També ha assenyalat que des del departament d’Agricultura es vol emfatitzar molt el consum de proximitat i que per això és important que es visualitzi des de molts àmbits. “No només posem producte al mercat, també hi posem qualitat. Treballem a nivell global, a nivell de les Terres de l’Ebre, amb la marca Reserva de la Biosfera, de producte i de territori. Això ens ha de permetre lligar-ho tot i exportar des de les Terres de l’Ebre la idea que tenim un producte molt bo en un territori ambientalment molt potent i que el respecte al producte i el respecte a la natura són la nostra manera de treballar”, ha indicat Gómez.

 

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

5 + 3 =

Últimes notícies