TERRES DE L’EBRE // Aquest mes de setembre, dins dels canvis organitzatius que està efectuant EIC Marketing i Comunicació, SL, la nova empresa editora de L’ESTEL, s’ha produït la designació de Marc Vericat Querol com a nou director de la revista. Vericat,
especialitzat en màrqueting digital, forma part de la cinquena generació de la Impremta Querol de Tortosa on va treballar com a dissenyador gràfic. L’any 2015 va ser cofundador d’EbreDrone, empresa especialitzada en drons a les Terres de l’Ebre. És copropietari d’Ebrejocs, un projecte que va crear amb el seu pare, Ramón Vericat i Ignasi Vidal, i que va donar com a resultat l’aparició de jocs de gran èxit com “Descobreix… les Terres de l’Ebre”, “Descobreix… l’Aldea” i “Coneix La Ràpita i… xala!” i el Llibre “Ebre. Relats d’una batalla”. En l’actualitat treballa a MICSports, organitzadors del MICFootball, com a director d’Art dintre de l’equip de Màrqueting. Al nou repte de l’ESTEL, que el compaginarà amb la seva activitat professional habitual, Marc Vericat espera poder posar en pràctica diverses iniciatives que a poc a poc s’aniran coneixent: “Em considero una persona creativa i emprenedora, i espero que amb la resta de l’equip de l’ESTEL que s’està acabant de definir, pugui aportar els meus coneixements i treball per mantenir el nivell d’una capçalera de premsa gratuïta molt arrelada a les Terres de l’Ebre, un territori que estimo i que està ple de talent i de possibilitats”. La revista L’ESTEL, fundada per Conrad Duran l’any 1989, arriba a les quatre comarques de l’Ebre amb una tirada mensual de 20.000 exemplars, i pertany a l’AMIC (Associació de Mitjans d’Informació iComunicació).