HomeSocietatRenfe instal·larà un servei d'atenció remota a viatgers a Riba-Roja d'Ebre

Renfe instal·larà un servei d’atenció remota a viatgers a Riba-Roja d’Ebre

El Consell d’Administració de Renfe ha aprovat la licitació del servei d’atenció remota de viatgers a set estacions de tren catalanes, entre les quals es troba Riba-Roja d’Ebre.

L’adjudicatària haurà de proporcionar els equips terminals ARES, la seua instal·lació, així com elContact center per a l’atenció a distància dels viatgers. També haurà d’assumir el manteniment integral dels terminals (incloent-hi els costos derivats de vandalismes o mal ús de les instal·lacions). Segons Renfe, l’objecte del contracte és la prestació d’un servei personalitzat d’atenció, informació i venda remota al client. La inversió total serà de més de 13 MEUR i es durà a terme a 134 estacions de tot Espanya.

Tot el personal necessari per a la correcta prestació del servei, tant en el Contact center com a l’explotació de les terminals a les estacions, serà responsabilitat de l’empresa adjudicatària. El termini de durada inicial del contracte serà de 5 anys, a partir de l’1 d’octubre d’enguany. No obstant això, podrà ser prorrogat a instància de Renfe per períodes successius de fins a un màxim de tres anys addicionals.

El sistema ARES es proposa com a una solució tecnològica per millorar els canals de comunicació al client, facilitant un servei d’atenció remota per mitjà d’agents físics ubicats en un Contact Center. Els ‘agents ARES’ apareixeran a les pantalles de les terminals i interactuaran amb els usuaris, atenent les seues necessitats d’informació, atenció i compra de bitllets. Només farà falta clicar una pantalla tàctil perquè l’usuari siga atès per una tele operadora.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies