HomeSense categoriaTres joves de Tarragona impulsen una botiga en línia per comprar producte...

Tres joves de Tarragona impulsen una botiga en línia per comprar producte fresc als mercats

TERRES DE L’EBRE // Tres joves tarragonins experts en màrqueting i enginyeria han creat una botiga en línia que ofereix la possibilitat de comprar producte fresc, al gust i al tall, als mercats de Tarragona, Mataró, Sitges, Valladolid i també a Guadalajara (Mèxic). ‘Al Mercat’ ha estat reconeguda per la Universitat Rovira i Virgili com a empresa emergent (start-up). La plataforma permet als venedors decidir quins productes ofereixen i el client pot unificar en una sola comanda les compres a diferents parades del mercat del seu municipi. Els encàrrecs es poden recollir o rebre’ls a casa. La botiga aconsegueix que les comandes es personalitzin com si compressin en persona a la parada. L’empresa negocia oferir el servei amb altres mercat de Catalunya i l’Estat.

Josep Maria Vallvè, Carles Vallvè i Álvaro Díez són els artífex de la iniciativa ‘Al Mercat’. L’empresa resol “les necessitats del client que no disposa del temps, que no té la possibilitat d’anar al mercat a comprar o que, per circumstàncies derivades de la covid, prefereix fer les seves compres en línia i evitar desplaçaments”. També facilita que els paradistes, sense temps o capacitat, puguin desenvolupar i gestionar la venda en línia del seu producte. Els paradistes disposen d’un panell propi a la botiga en línia que es poden administrar i que els permet decidir l’oferta i atendre les peticions de cada client.

‘Al Mercat’ ofereix també el servei ‘Meal Kits’, una compra pensada per preparar receptes específiques que ofereix la mateixa plataforma, amb producte fresc i de qualitat. L’empresa va començar a funcionar l’any passat però amb el confinament ha multiplicat per 10 les comandes.

Al mercat central de Tarragona la iniciativa ja s’ha consolidat amb 14 parades adherides, i s’ha començat a oferir als mercats de Mataró i Valladolid. S’hi sumaran aviat Sitges i la ciutat mexicana de Guadalajara, mentre es negocia amb altres mercats del país i l’Estat.

La unitat de valorització de la Fundació URV ha donat suport ‘Al Mercat’ per obtenir la categoria start-up reconeguda per la URV, un reconeixement a les a empreses innovadores i amb valor afegit, liderades per estudiants i Alumni URV.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 84 = 90

Últimes notícies