Una persona va resultar ferida per arma de foc dissabte 25 de maig a la nit a la partida de Sant Bernabé de l’EMD de Jesús, segons ha pogut saber el Setmanari l’Ebre.
Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas que ha deixat de moment un primer detingut esperant que pugui confirmar-se si té o no alguna relació directa amb l’acció. L’especial dispositiu que s’aplica en aquests casos amb desplegament de patrulles de mossos, policia local i ambulàncies, va alertar als veïns de Jesús que en un principi pensaven que s’havia produït un tiroteig al poble, fet que ha estat desmentit per fonts policials.
Una revenja entre bandes de fora la població és ara per ara la primera hipòtesi que baralla la policia en les seves investigacions.