HomeSocietatEl Projecte ’Bon dia, com estem?’ va un pas més enllà i...

El Projecte ’Bon dia, com estem?’ va un pas més enllà i s’amplia al projecte de ’Compres’

Donar suport a les persones majors de 80 anys que viuen soles en el moment de realitzar la compra setmanal. És el nou servei que oferirà a partir d’ara l’àrea de Serveis Socials i Ciutadania, a través del programa ’Bon dia, com estem?’ que es desenvolupa conjuntament amb el CF Grau Mitjà d’Atenció a Persones en situació de Dependència (APESID) de l’Institut Montsià i que permet que alumnat d’aquesta formació faci un seguiment telefònic setmanal de les persones participants. Es tracta del projecte ’Compres’ en el marc del qual s’ofereix la possibilitat que l’alumnat vagi a fer les compres setmanals de les persones grans i els hi portin a casa, o bé que la facin conjuntament, oferint un acompanyament i suport en la mateixa. Tot i que en principi és un servei que s’ofereix a les persones que participen al projecte ’Bon dia, com estem?’, si alguna persona està interessada es pot posar en contacte amb els Serveis Socials municipals (c. Sant Roc, 14 o al telèfon 977702456).

Aquest nou servei d’atenció i suport a les persones majors de 80 anys es va donar a conèixer dijous 25 de novembre, en la quarta trobada entre l’alumnat i les persones grans participants al programa, que va tenir lloc a la sala de ball de la Lira Ampostina. Amb la trobada realitzada el passat dijous es pretenia per una part que joves i grans es coneguessin i posessin cara, per a que en endavant les trucades setmanals tinguin un caire més personal i proper; i per una altra presentar i donar a conèixer un nou projecte d’acompanyament que es vol endegar entre els dos ens.

Recordem que el projecte ’Bon dia, com estem?’ es duu a terme entre el CF Grau Mitjà d’Atenció a Persones en situació de Dependència (APESID) de l’Institut Montsià i l’àrea de Serveis Socials  i Ciutadania de l’Ajuntament d’Amposta,té per objectiu d’una banda apropar l’alumnat al tracte directe i personal amb persones grans i per una altra establir un punt de contacte permanent i continuat que permeti fer un seguiment telefònic setmanal de les persones participants, gran part d’elles majors de 80 anys que viuen soles.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

1 + 1 =

Últimes notícies