HomeTurisme#ESPECIALTURISME · Impuls a una campanya de promoció de serveis i productes...

#ESPECIALTURISME · Impuls a una campanya de promoció de serveis i productes amb la marca Reserva de la Biosfera

El Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre (Copate) impulsa una campanya de promoció dels productes i serveis adherits a la marca Terres de l’Ebre, Reserva de la Biosfera per tal de conscienciar la població local, però també la resta del país, del compromís que adquirixen les empreses acreditades amb el territori, la sostenibilitat i la responsabilitat social. Concretament s’han editat 10 vídeos de diferents productes agroalimentaris, serveis turístics, allotjaments i restauració, que es difondran a través de les xarxes socials. L’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (Idecé), ha finançat l’elaboració dels vídeos, que tenen una durada d’aproximadament 1 minut cadascun i que han anat a càrrec de l’assessor en comunicació corporativa Dídac Tomàs.

L’oli d’oliva, l’arròs, el vi, els cítrics i l’horta, l’aqüicultura i la pesca, la mel i els productes carnis són l’oferta del sector agroalimentari que apareix en els vídeos, que han comptat amb la col·laboració dels cantautors Joan Rovira i Montse Castellà, la remera Aina Cid i l’atleta Llorenç Sales. També s’han editat vídeos per a promocionar els serveis turístics, els allotjaments i la restauració. “Volem donar a conèixer que les empreses que treballen sota el segell de la Reserva de la Biosfera són empreses amb garanties de qualitat i amb un compromís social, amb la sostenibilitat i vers el territori”, ha explicat Ferran Rosich, responsable de la Reserva de la Biosfera dins del Copate i que també ha apuntat que en l’actual context de crisi sanitària els consumidors haurien de prendre més consciència de la importància de la salut i de tenir cura de l’entorn.

A més de la campanya a les xarxes socials, el Copate farà difusió dels vídeos a través de les televisions locals i tant les empreses acreditades com el Copate els podran utilitzar quan participen en fires. “Posem en marxa una acció simbòlica molt convenient en el moment que estem vivint per tal de posar en valor la riquesa paisatgística, gastronòmica, tot el que representa el marc conceptual de la Reserva de la Biosfera”, ha explicat el president del Copate, Joan Alginet. Actualment, hi ha 160 empreses acreditades amb la marca Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

25 + = 27

Últimes notícies