El nucli antic de Tivissa acollirà els dies 8 i 9 de desembre l’onzena edició de la Fira de Nadal, de 10 a 14 h i de 16 a 21.00 h, organitzada per l’Ajuntament de Tivissa i la Comissió de la Fira. En esta edició, l’encarregat d’inaugurar la fira serà l’alcalde de Falset i president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Carlos Brull.
Este esdeveniment s’ha convertit en un referent a la província, acollint visitants i expositors d’arreu del territori. Els carrers, carrerons i places del nucli antic s’ompliran amb més de 100 expositors i un gran nombre d’animacions musicals i culturals. Així doncs, la Fira de Nadal de Tivissa serà un lloc de trobada prèvia a les festes nadalenques. S’hi podran trobar des de parades de productes artesans, km 0, degustacions de vi i actuacions, fins a un repertori d’activitats per als més petits com el Tronc de Nadal i el Bosc Encantat, entre d’altres.
A la Fira destacaran les actuacions en directe amb talent del territori i espectacles especials fets a mida per este esdeveniment.
Els visitants podran gaudir de gastronomia local i degustar delícies nadalenques mentre descobrixen les diferents parades i el seu racó de show cooking (cuina en directe). També es podran visitar diferents exposicions, com són una mostra de diorames, l’ExpoVespa, de pintura i del III Congrés dels Ibers i d’Història de Tivissa. A més a més, hi haurà tallers i demostracions que completaran la programació d’esta onzena edició de la Fira de Nadal tivissana.
Amb l’esperit nadalenc com a teló de fons, esta celebració ja consolidada al territori promet ser una experiència única, tant per als veïns com per als visitants.