La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santa Bàrbara organitza un any més les XXXII Jornades Culturals, les quals començaran el cap de setmana abans de Sant Jordi i la inauguració serà el 20 d’abril, quan també es realitzarà l’entrega dels XXXIII Premis Literaris Sant Jordi Vila de Santa Bàrbara.
Quant a la durada d’estes jornades, finalitzaran just abans de la celebració de la festivitat de Sant Gregori i Arrels Planeres que enguany serà del 9 al 12 de maig.
El programa, un any més, és molt divers, amb els actes més tradicionals de sempre combinats amb altres més singulars i exclusius, en què les entitats municipals tenen molt a veure. Entre les novetats, destaca la diada de l’associacionisme cultural, una iniciativa inèdita per a donar importància al teixit associatiu local en la promoció i difusió de la cultura.
També cal destacar les entitats locals que hi col·laboren, així com els centres educatius que també fan les seues particulars jornades culturals i que s’afegixen a l’ampli programa cultural.
El programa es pot consultar a la web i Facebook de l’Ajuntament de Santa Bàrbara, i al magazín del mes d’abril.
La regidora de Cultura, Ana Maria Panisello, se mostra emocionada pel desafiament d’organitzar les jornades culturals per primera vegada i desitja que el programa siga del gust de tothom i que siguen unes jornades amb molta participació.