Este dilluns 19 de maig de 2025 a les 9 del matí s’ha obert una nova convocatòria per demanar el Bo Lloguer Jove de fins a 250 euros mensuals durant 2 anys.
Ho poden demanar joves d’entre 18 i 35 anys inclosos en el moment de fer la sol·licitud. Cal que estiguin empadronats a l’habitatge de lloguer, tinguin una font regular d’ingressos (contracte de feina, persones perceptores de prestacions no contributives de la Seguretat Social i persones beneficiàries de l’ingrés mínim vital) i cobrin menys de 25.200 euros anuals.
A les Terres de l’Ebre el preu de lloguer no pot ser superior a 600 euros mensuals i en cas d’un contracte per habitació no podrà excedir dels 300 euros mensuals.
Les sol·licituds es tramiten i es resolen en ordre de presentació al registre, sempre que la sol·licitud i la documentació estiguin completes, fins a l’esgotament del finançament disponible. Es recomana sol·licitar l’ajut via telemàtica el mateix 19 de maig. També podeu fer-ho presencialment a la seu del Consell Comarcal del Montsià demanant cita prèvia.
El termini per presentar la sol·licitud acaba el 23 de maig de 2025 a les 2 de la tarda.
Tingueu preparada tota la documentació abans de sol·licitar l’ajut:
1. Document d’identitat
-DNI vigent
-Ciutadans de la Unió Europea, certificat de registre de ciutadans de la Unió Europea vigent
-Estrangers no comunitaris: NIE i la targeta d’identitat d’estranger (TIE) vigent.
2. Contracte de lloguer a nom de la persona sol·licitant, vigent i signat
3. Tots els rebuts de lloguer de 2025 fins a la data de presentació de la sol·licitud. (justificant del pagament per mitjà de transferència bancària, rebut domiciliat, ingrés en compte, Bizum o rebut emès per la persona administradora de la finca). No s’accepten rebuts manuals ni cap mena de pagament en metàl·lic.
4. Full de transferència bancària o certificat de titularitat bancària on s’ha de fer l’ingrés de la subvenció
5. Llibre de família, si a la unitat de convivència hi ha menors d’edat.