El titular de la portada és per a explicar que els ramaders de braus de les Terres de l’Ebre, en ple procés de regeneració per diversificar els ingressos del sector, tenen previst començar ja a vendre productes càrnics amb segell ebrenc, a través de la marca de l’associació The Aurochs Project, a partir de l’any que ve, en què ja començaran a comercialitzar patès, xoriços, cecina i precuinats i a fer que estos productes de qualitat tinguen presència a les fires del territori.
La imatge de portada, amb el CAP del Temple amb poca activitat i uns cartells cridant a la vaga, és la de les aturades en el sector públic que hi ha hagut durant la setmana, amb més o menys seguiment però que si més no en el cas de l’atenció primària ja han provocat que el departament de Salut moga fitxa i haja anunciat una inversió de 100 milions d’euros.
L’edició en paper d’esta setmana publica excepcionalment un especial de vuit pàgines dedicat a la programació i a tota la informació al voltant de la 58a edició de Fira Amposta.