HomeComerçL’espai Ebretast promourà la gastronomia local a la fira Expoebre

L’espai Ebretast promourà la gastronomia local a la fira Expoebre

Una de les novetats d’esta edició d’Expoebre és la presència d’un nou espai gastronòmic que s’ha denominat Ebretast des d’on se promourà el producte local i se celebrarà la designació de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia 2025.

Al llarg dels quatre dies de fira per este espai gestionat per la mateixa organització hi desfilaran productors locals i del territori per a oferir als visitants diferents tastos. D’altra banda, diumenge, l’Ajuntament de Tortosa presentarà l’edició impresa del Llibre blanc del turisme gastronòmic a Tortosa, una publicació que pretén donar eines als sectors de la restauració, el comerç, l’agroalimentació i als agents turístics, amb l’objectiu d’enfocar el turisme gastronòmic com una eina de desenvolupament sostenible i respectuosa amb la singularitat local.

Esta publicació, presentada en la versió digital al novembre de l’any passat, és una de les actuacions finançades amb el Pla de Sostenibilitat Turística en Destinacions “Tortosa, el passat és una aventura”.

Redaccio
Redaccio
Periodistes
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

Últimes notícies